Geavanceerd zoeken

BOSCH TES 71151EN alleen elke 2e maalbeurt gebrouwen

Elke tweede maal is er geen water

Micha9

Woensdag, 27. Maart 2013, 18:05 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 3

lidmaatschapsnummer..: 19802

Lid sinds: 27.03.2013

Hallo, iedereen,

Nadat ik nooit telefonisch bij de Bosch Service ben aangekomen (eerst zit je in de wachtrij, dan hangen ze na ongeveer 1 minuut op), vraag ik hier of iemand het probleem kent en of ik het zelf kan oplossen.
Sinds enkele dagen zet onze nieuwe (3 maanden oude) BOSCH Verobar TES 71151 alleen nog maar elke 2de maalbeurt, d.w.z. dat er geen water door de koffie wordt gestuurd. Het koffiepoeder zit dan in de pompoen, maar
sad.gif geen koffie in het kopje.

Weet iemand of heeft iemand hetzelfde

probleem gehad ?

De machine is pas

ongeveer 2 weken geleden

schoongemaakt

.
Bedankt en
gegroet
, Micha

Micha9

Woensdag, 27. Maart 2013, 18:58 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 3

lidmaatschapsnummer..: 19802

Lid sinds: 27.03.2013

Hoi, ik heb eindelijk iemand uit dienst gekregen. De oplossing was eenvoudig en door mijn eigen vergetelheid: De zeteenheid moet om de 7-14 dagen worden gereinigd, afhankelijk van het gebruik.
Dat heb ik nu gedaan, en ik zal daarna nog een schoonmaakbeurt doen. Ik zal morgenochtend zien of ik weer kan gaan. Micha

Guest

Woensdag, 22. Mai 2013, 13:29 Uhr

Unregistered

Dus als ik de meningen van andere kopers hier lees, moet ik een maandagmachine hebben gekregen.Ik heb de machine nu ongeveer 3 jaar, het was drie keer in de garantieperiode te repareren, na de derde reparatie liep het nu ongeveer een jaar, nu is weer dezelfde fout daar, de motor wiebelt rond, en bijna stopt, dan toont hij bellen hotline, de reiniging kan het niet zijn, want we zijn zeer nauwkeurig met het, het gebeurt meestal met cappuccino, de melk wordt geschuimd, dan is hij wiebelt rond, en schakelt om te bellen hotline, dat is het.Ik was eigenlijk altijd al tevreden over de machines van Bosch, daarom hebben we besloten om deze machine te kopen, ook vanwege de goede testrapporten, en voor een machine die meer dan duizend euro kost, kun je kwaliteit eisen, maar ik denk niet dat ik zo'n machine nog een keer ga kopen.

Micha9

Montag, 27. Mai 2013, 09:03 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 3

lidmaatschapsnummer..: 19802

Lid sinds: 27.03.2013

Ik wilde je nog even spreken over mijn probleem. Dus nu loopt ze zoals het hoort. Je hoeft alleen maar om de twee weken de brouwerij schoon te maken. Al 2 maanden draait het zonder problemen, het enige wat ik een beetje vervelend vind en TOO frequent zijn de nogal frequente Clean&Calc-verzoeken. Daarnaast is het vrij duur, voor 6 tabletten 11,-, als je er 2 per proces nodig hebt (ontkalking). Ik vind het nogal een oplichterij van Bosch. Probeer het nu stap voor stap met 1 1/2 of slechts 1 tablet en dan na de garantieperiode met conventionele vloeibare ontkalker.

Regenachtige groeten op 7° van Holzkirchensad.gif sad.gif sad.gif, en dat op vakantie.