Geavanceerd zoeken

openhartig Spectra S

Wie helpt er?

wolfgang

Zondag, 28. December 2008, 01:43 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 2

lidmaatschapsnummer..: 3397

Lid sinds: 28.12.2008

Hallo, iedereen,

Een paar dagen geleden heb ik een Franke koffieautomaat neergeschoten tegen een spotprijs.

Mijn vakgebied is de gebruikte auto business en daarom ben ik een beetje onhandig met dit ding.

Ik zou u zeer dankbaar zijn als u mij enkele nuttige tips zou kunnen geven waar of hoe ik de machine kan verkopen en wat de machine nu waard is, is ongeveer een jaar oud en is al een half jaar in matig gebruik. Of misschien is een lid hier geïnteresseerd in de Spectra S.
Dan kan ik misschien praten over een soort "forumkortinglaugh.gif"
. Bij voorbaat
dank

guido

Montag, 29. December 2008, 14:32 Uhr

*

Professioneel

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 425

lidmaatschapsnummer..: 682

Lid sinds: 17.12.2006

Het zou wat moeilijk moeten zijn om de machine aan een particulier huishouden te verkopen, het is een commerciële machine.
Maar er zijn ook enkele restauranthouders die erover lezen, misschien is er iemand geïnteresseerd? Het zou belangrijk zijn om dat hier te weten: Wat zijn de kenmerken van uw machine en hoeveel molens? Moet u het aantal aankopen via het menu kunnen aflezen en last but not least: wat is uw prijsverwachting? De prijzen
zijn afhankelijk van de versie van je machine die je wilt kopen. Daarvoor wil ik niets zeggen...

http://www.franke-cs.com/media/pdf/spectra/spectra_s_d.pdf



--------------------
__________ Kaffee für den Bestrafer_________________
Bremer Viva, SMP, (Eam 3500 , Quickmill 5000)

wolfgang

Woensdag, 07. Januar 2009, 19:27 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 2

lidmaatschapsnummer..: 3397

Lid sinds: 28.12.2008

Ten eerste, dank u guido voor uw bijdrage, en een gezond nieuw jaar op deze manier...
het apparaat heeft 2 molens, een chocolade/melkpoeder dispenser
,

het

bedieningselement basic

, de bijpassende en, zoals ik heb geleerd, zelfreinigende

melkkoelkast.

het was bijna een half jaar in vrij

matig gebruik.

de basiskleur

is zilver.

ik kreeg informatie direct van franke, de spectra s in mijn versie met de genoemde basiskast kosten ongeveer

14.300 euro.

omdat het onderdeel op dit moment nog maar net staat en waarschijnlijk alleen maar waarde verliest, zou ik het voor 5500

euro verkopen.

als er nog meer vragen zijn, stel me dan, ik zal proberen ze zo goed mogelijk

te beantwoorden.

mfg wolfgang