Geavanceerd zoeken

Quickmill kopen/bezichtigen in Hannover?

Wil je Monza 5010/5008 in actie zien?

andy_t

Dinsdag, 06. December 2011, 13:26 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 14284

Lid sinds: 28.11.2011

Hallo,

voor ons kantoor met een dagelijkse behoefte van 50 koffies per dag (cappuccino/Americano/Espresso) sta ik op het punt om de Quickmill 5010 te bestellen vanwege de ervaringen van andere gebruikers - maar waar kun je het in actie zien in de omgeving van Hannover?

Ook een 5000 of een andere Quickmill volautomatische machine, bij de dealer, in het café, waar dan ook? Wat ik heb gehoord is dat de Quickmill een van de weinige volautomatische machines is die een fatsoenlijke espresso kan maken.

Gisteren had ik de nieuw verworven Jura X7's in een andere afdeling getest en was ik erg teleurgesteld over de plörre die als "espresso" werd bereid. Tuurlijk, het kan ook de Aldi koffie zijn, de verkeerde maling en de dubbele hoeveelheid water en wat de reden ook is, ik wil zoiets niet drinken. Ik had een espresso van onze Lavazza EspressoPoint capsule machine ernaast gezet als directe vergelijking, er zaten WERELDEN tussen.

In ieder geval genoeg om een smaaktest te willen doen alvorens een volautomatische machine te kopen. Eigenlijk zou er in Hannover een dealer moeten zijn met espressomaschinen-direkt.de, maar tot nu toe heeft hij nog niet gereageerd op mails en heeft hij de telefoon niet beantwoord.

Weet iemand advies?

Met vriendelijke groet
, Andreas