Geavanceerd zoeken

Saeco Incanto, Syntia of DeLonghi ECAM 22110

Vereist aankoopadvies

Sabine

Vrijdag, 23. September 2011, 10:40 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 19

lidmaatschapsnummer..: 4502

Lid sinds: 24.05.2009

Hallo
, we hebben de DeLonghi EAM3000B voor ongeveer 5 jaar, na wat verbouwingen (autocappuccinator, diverse afdichtingen en nieuwe thermoblok) willen we graag
een nieuwe machine aanschaffen.
Na wat zoeken kwamen we de ECAM 22110 van DeLonghi tegen. Maar ook de Incanto de Luxe of
de Syntia
van Saeco zijn
voor ons
nog steeds
in discussie.

Ik ben er al achter gekomen dat de Incanto waarschijnlijk het "oudere" model is (ook qua techniek?), maar de Syntia heeft de kleinere containers (

water en koffiedik). Hiervoor heeft
Saeco de keramische molen, het DeLonghi staal, maar
verder?
Is er iemand anders hier die me kan vertellen over de verschillen, want als ik goed heb gezocht, zijn de drie anders relatief identiek,
nietwaar?
Ik zou blij zijn als de een of de ander me een hint
kon
geven
.



--------------------
Gruß aus Dortmund
Sabine

Gast_Carlo   

Vrijdag, 30. September 2011, 18:06 Uhr

Unregistered

Ik zou duidelijk voor de DeLonghi kiezen. Het is gewoon de betere technologie en is veel gemakkelijker te repareren in geval van nood. Ik heb alleen maar slechte ervaringen met SAECO. Gegroet Carlo rolleyes.gif

Kaffeeplanet

Vrijdag, 30. September 2011, 18:54 Uhr

*

Expert

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1572

lidmaatschapsnummer..: 3017

Lid sinds: 07.11.2008

delonghi heeft problemen met het thermoblok, dit is bekend, saeco verzwakt bij de microschakelaars, dit is ook bekend, nu is de grote vraag of thermoblok goedkoper is dan een paar microschakelaars? ik zou de neiging hebben saeco dat een thermoblok van de longhi een paar keer meer kost, een schakelaar niet eens n euro
.



--------------------
Alle Tips und Hinweise erfolgen nach bestem Wissen - die Verantwortung trägt jedoch der Ausführende.
Daher bitte lieber einmal zu viel als einmal zu wenig fragen.

Vor allen manuellen Arbeiten am Gerät den Netzstecker ziehen !