W MF WMF 1000..ik kan alleen maar bevestigen wat hier allemaal geschreven is !!! Een belabberde service.
Bij de eerste service reparatie duurde de levering van de doos - binnen Duitsland !! - ruim een week, daaropvolgende reparatie 10 dagen. Laatste reparatie duurde 3 weken, communicatie per mail wordt genegeerd. Na afloop van de garantietermijn lijkt alles nu geleidelijk "de geest te geven". Machine is nu 2,5 jaar oud. In maart was de afvoer defect, nu verschijnt de fout "Stoomtemperatuursensor defect".
Ik lees dat de hele ketel vervangen moet worden omdat de temperatuursensor in de ketel gegoten zit. Ik raad niemand aan een WMF MACHINE te kopen!!! In Berlijn - en zeker overal elders - breng je je koffiemachine ter reparatie en is hij uiterlijk binnen 2 dagen terug.
Sinds de "financiële investeerder capvis" wmf heeft overgenomen, tellen blijkbaar alleen de resultaten op de beurs en niet de tevredenheid van de klanten.
Service doet er niet toe, de medewerkers aan de klantentelefoon moeten maar leren leven met de frustratie van de klanten. voor het kunnen produceren van bestek is het misschien genoeg, maar voor koffiemachines niet. kwaliteit, betrouwbaarheid, service waren de eigenschappen die mensen associeerden met WMF - geen van allen zijn ze gebleven! ALS KLANT HEB JE DE VERPLICHTING TE REACTEREN (Schlecker is al geschiedenis.....).
sluiten
Deel deze post: