Hallo allemaal, ik overweeg ook de drie tot nu toe genoemde KVA's, of vergelijkbare. Deels door persoonlijke tests, deels uit forums en Amazon reviews.
Melitta Ci + laagste prijs van momenteel 749,- + Stiftung Warentest testwinnaar + duidelijke, chique LCD plain text display + prettige bediening met voortgangsweergave van de betreffende drank plus de mogelijkheid om op elk moment hoeveelheden te wijzigen - de koffiesmaak zou in vergelijking met veel andere KVA's minder goed zijn - twee (kleine) bonenkamers waarvan het schakelen nauwelijks zin heeft,
omdat je altijd 1-2 schenkingen moet nemen voordat de gewenste variant in het kopje komt - koffiedranken met melk niet echt heet MieleCM 6300 + vind ik (zelf) het mooist + relatief smal (maar wel heel diep) + naast espresso, koffie, latte macchiato, cappuccino, latte macchiato, cappuccino, latte macchiato, latte macchiato, latte macchiato, cappucciato,
Latte Macchiato, Cappuccino ook latte, lange koffie mogelijk + instellingen voor hoeveelheid (koffie, melk, melkschuim), sterkte, temperatuur en ook voorzetten - ook al staat Miele eigenlijk voor kwaliteit, garantie dekt slechts 2.
000 voor twee jaar - helaas nauwelijks tests of ervaringen op het web - momenteel de duurste met EUR 1149Bosch TES 80353DE + garantie voor 15.000 kopjes in twee jaar + Double Shoot voor echt sterke koffie + met 2,4l grootste waterreservoir + met 15cm hoogste uitloop ook voor grotere Latte Macciato glazen of met schuimberg
met schuimberg + stilste molen, ik heb het persoonlijk kunnen controleren en was zeer tevreden - display nogal ouderwets - voor drankjes met melk moet je de uitloop naar beneden klappen Op dit moment zijn de Bosch en de Miele het populairst, ik zal verder berichten...
sluiten
Deel deze post: