Geavanceerd zoeken

Kwetsbaarheid Jurassic E8

Defecte melkopschuimer

HalberMeenzer

Dinsdag, 13. Juni 2017, 07:09 Uhr

Unregistered

Beste forumleden,

Ik wil u graag een ervaringsverslag geven over onze Jura E8.
De machine is gekocht bij Media Markt in september 2017. Na ongeveer een half jaar gebruik weigerde het apparaat de melk op te schuimen en kwam er alleen warme melk uit. Dus pakten we de machine, gingen naar Media Markt en klaagden. De machine werd opgestuurd, een nieuw onderdeel werd in de machine geïnstalleerd en we kregen hem ruim twee weken later terug. We gebruikten gelukkig weer de goede Jura voor onze geliefde cappuccino en na 8 weken weer hetzelfde probleem. We zijn teruggegaan naar Media Markt, hebben het apparaat teruggebracht en nu is het al bijna 4 weken in reparatie. Herhaalde verzoeken om inlichtingen brachten geen succes, niemand weet het precies en wanneer we het terug zullen krijgen staat in de sterren geschreven.
Het is jammer dat zo'n dure machine zo kwetsbaar is. Wij zijn behoorlijk geïrriteerd, zijn er zeker van dat het defect ondanks de reparatie zal terugkeren en zullen proberen de machine te vervangen, een ander merk te krijgen of geld terug te krijgen.
Voorheen hadden we de Jura ENA 5 al enkele jaren en de bovengenoemde fout deed zich op een gegeven moment voor. Hoewel we de machine dagelijks gebruiken met zo'n 10-15 kopjes cappuccino, moet hij dit aankunnen.
Heeft iemand soortgelijke ervaringen?

Danceman

Dinsdag, 13. Juni 2017, 20:58 Uhr

*

Experts

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 563

lidmaatschapsnummer..: 23992

Ik neem aan dat je de datum verkeerd hebt, maar er zit waarschijnlijk nog garantie op...

Omdat je niet zegt hoe vaak en waarmee je de melkopschuimer schoonmaakt, is het moeilijk te zeggen. Als er alleen warme melk uitkomt, is er meestal iets verstopt of vastgeplakt aan het pijpje. Maar ik kan het niet precies zeggen, want ik ken de pijper niet in detail...

--------------------
Pessimist: Ganz schön dunkel hier...
Optimist: Ich seh ein Licht am Ende des Tunnels...
Realist: Mist, da kommt ein Zug...
Zugführer: Was machen die 3 Deppen auf den Gleisen?