Hallo! Sorry voor de Google vertaling. Jouw kennis is de laatste hoop. Bij het inschakelen van de koffiemachine is er een systeemfout opgetreden. 8. Na het demonteren van de koffiemachine, zag ik de reden... Wanneer de schijf in de juiste positie staat, is er een lichte beweging met de klok mee (~ 10°), wat een systeemfout veroorzaakt 8. Als de brouwgroep is aangesloten, wordt ook fout 8 tweemaal weergegeven, waarna de positie van de schijf in de juiste positie staat (de brouwgroep laat de schijf niet toe om verder met de klok mee te bewegen). Houd er rekening mee dat de schakelaar in het gebied van de gele draad niet wordt geklemd door de brouwerijgroep.
Vertel me alsjeblieft, wat zou de oplossing kunnen zijn?
sluiten
Deel deze post: