Geavanceerd zoeken

Miele CVA 5060 (2009)

Vermoedelijk geblokkeerde brouwinstallatie

Pilotedh

Zondag, 15. November 2020, 19:43 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 38385

Goedenavond leden
,Mijn Miele CVA 5060 speelt op. Tijdens de opstelling vanaf de stroomtoevoer komt de spoeling niet uit de twee centrale koffie-uitlopen. Het spoelwater komt in de lekbak en de afvalcontainer terecht.
Ik heb de zeteenheid eruit gehaald, en deze gereinigd van restkoffiepoeder. De unit gewassen. Gecontroleerd of de centrale koffie-uitloop weer vrij is in de zetunit - het lijkt erop dat dit het geval is.
Het koffiezetfilter is verwijderd en gereinigd.
Na dit alles heb ik de machine in de Brew unit clean mode gezet. En toch komt er geen vloeistof uit de twee centrale punten. Ik hoor de drukpomp tegen een verstopping aan spannen.

Elke hulp zou zeer op prijs worden gesteld.

Bedankt,

Ed

.

Jalla

Montag, 10. Januar 2022, 20:34 Uhr

*

Koffiedrinker

lidmaatschapsnummer..: 48720

Ik heb hetzelfde probleem. Heb je een oplossing gevonden?
BrJalla

Ed

Woensdag, 12. Januar 2022, 11:25 Uhr

Unregistered

Jalla,

Ik ben bang dat ik het probleem met de brouwinstallatie nooit heb kunnen oplossen. Zelfs na het strippen van de unit en het schoonmaken van alle onderdelen, kon ik het probleem niet oplossen.
Er was de mogelijkheid om een nieuwe koffiezetter te kopen, maar met een kostenplaatje van meer dan 200 euro, dacht ik dat het misschien 'goed geld naar kwaad geld' zou zijn.
Ik verkocht dat huis en liet de Miele koffiemachine achter.

Groeten,
Ed

Gast_thomas   

Samstag, 11. Februari 2023, 16:19 Uhr

Unregistered

dat was een goede gemakkelijke oplossing, ik heb hetzelfde gedaan.

Gast_Simon   

Zondag, 07. Januar 2024, 00:14 Uhr

Unregistered

Ik heb precies hetzelfde probleem! Alle koffie of water komt rechtstreeks in de lekbak terecht en er komt niets uit de hoofddispenser aan de voorkant. Heb je een oplossing gevonden?

counterfactual

Zondag, 07. Januar 2024, 00:17 Uhr

*

Koffiedrinker

lidmaatschapsnummer..: 70883

Ik heb precies hetzelfde probleem! Alle koffie of water komt rechtstreeks in de lekbak terecht en er komt niets uit de hoofddispenser aan de voorkant. Heb je een oplossing gevonden?