| QUOTE (Gast_Stefan @ zaterdag, 25. december 2021, 23:22) |
| QUOTE (Guest @ Mittwoch, 15. Dezember 2021, 00:53 Uhr) | Ik heb het probleem dat mijn Krups EA 810870 alleen blauw knippert nadat ik hem aanzet en niet lijkt op te warmen. Als ik weer op de aan/uit-knop druk, piept hij twee keer en lichten alle rode leds op zoals KITT in Knight Rider (van links naar rechts en weer terug). Het is ook niet mogelijk om op een knop te drukken. Uitschakelen kan ook niet, alleen de stekker eruit halen. Ik heb nu een RESET geprobeerd, maar tijdens de RESET komt er alleen water uit het stoompijpje, niet uit de afvoer. Als ik de machine na de reset weer aanzet, heb ik hetzelfde probleem als voor de reset. |
Heeft u een oplossing voor dit probleem? |
Het probleem van de LED's die op elk moment aangaan, en de machine blokkeren (je kunt niets bedienen met de knoppen, of zelfs uitzetten), en je komt er tijdelijk vanaf door je koffiezetapparaat los te koppelen en opnieuw aan te sluiten, zoek niet verder (ik heb het voor je gedaan).
Bestel de powerboard bij een erkende KRUPS-dealer en doe een fabrieksreset (de procedure staat hierboven en op andere fora beschreven.
Er zijn een paar variaties, maar je krijgt het goed als je het een paar keer probeert.
Wees je ervan bewust dat op een gegeven moment geen enkel lampje meer brandt, maar denk niet dat de machine uit staat. Je zult op de kleine geheugenkoffie moeten drukken.
Daar ga je. Het kostte me in totaal twee weken in twee etappes om erachter te komen wat het was.
U hoeft de flowmeter en al de rest niet te demonteren.
Voor degenen die zeggen dat het aanpassen van de molen de machine onbruikbaar maakt, dat is onjuist en zeer onjuist. Ik heb het gedaan en sinds drie jaar heb ik een veel fijnere maling (omdat de oorspronkelijke fijne maling me korrels gaf als fijne couscous, dus veel te groot).
sluiten
Deel deze post: