Na een lange tijd van twijfels en 4 consultaties besloot ik een Jura en vervolgens een Z7 (over een J9) te kopen. Vandaag heb ik het opgepakt. DeLonghi heb ik par keer goed bekeken maar is voor mij zeker niet de Jura qualitat.
Veel geld, dat blijft ja, maar mijn eerste indruk is heel goed. Ik ben gewoon veel tevredener dan ik dacht. Als het blijft werken zoals vandaag, is het elke euro waard voor mij!!! (vingers gekruist). Zeer veel programmeermogelijkheden (met aparte toetsen) en vormgeving hebben mij overtuigd.
Naar de temperatuur;
Eerste indruk is erg goed, koffie is erg heet! kan niet direct drinken zonder mijn mond te verbranden (is al gebeurd met proeverij). Warm water is nog steeds schor en je kunt jezelf zeker verbranden.
Ik heb melkproducten geprobeerd, maar nog niet allemaal. Een 'standaard' cappucino was erg lekker, en ook al heet. Ik kon het niet meteen opdrinken, maar ik moet wel voorzichtig zijn, het kon alleen maar 'verkwikkend' zijn. De melk kwam uit de koelkast, dus het was koud en de beker was niet voorverwarmd.
Ik
heb hier geen meetapparaat, maar ik doe het volgende week; ik zou het kunnen vergelijken met uw machine en de melk of latte kunnen meten.
Het is heet genoeg voor mij hoewel.... maar je zou het misschien hees vinden.
Als er een vraag is, neem ik over een week of zo contact met je op en deel ik mijn ervaringen hier.
mfg,
Bert
--------------------
--------------------------
Jura Z7 - super Gerät!
sluiten
Deel deze post: