Geavanceerd zoeken

" Apparaat is ontkalkt"

Miele CVA 620 - werkt niet meer

annette111

Zondag, 13. Juni 2010, 21:59 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 8609

Hallo, wij hebben een Miele CVA 620 volautomatische koffiemachine. Bij het laatste feestje werd de machine ontkalkt toen de schakelaar midden in het ontkalkingsproces werd omgezet (dus het programma werd onderbroken) omdat iemand een lekkere koffie wilde zetten.... Sindsdien werkt er helaas helemaal niets meer. Op het display staat permanent "machine wordt ontkalkt". We hebben geprobeerd het programma te resetten door 5 keer op 'enter' te drukken (stoomknop teruggedraaid). Er gebeurde niets. We hebben het apparaat losgekoppeld van de stroomvoorziening. Ook dan gebeurt er niets. Het oude display verschijnt steeds weer... Ondertussen hebben we zelfs de klantenservice gebeld.... "Het spijt ons, u zult een technicus moeten bellen"... Maar de klantenservice is duur...

Heeft iemand advies...? Veel dank & groeten, annette

Gast_Michael

Samstag, 14. Augustus 2010, 14:14 Uhr

Unregistered

Hallo, dat was bij mij ook het geval.

De machine moet ontkalkt worden anders gaat hij staken.Groetjes michael

Guest

Montag, 04. Oktober 2010, 14:29 Uhr

Unregistered

QUOTE (Guest_Michael @ zaterdag, 14 augustus 2010, 14:14 h)

Hallo, dit is bij mij ook het geval geweest.

De machine moet ontkalkt worden, anders gaat hij in staking. groetjes michael

hi hi grin grin, ik heb een miele cafe machine die in een jaar tijd drie reparaties heeft gehad en nu is ons verteld dat de reparatie 900 euro gaat kosten. dus aan al onze vijanden en domme leiders, koop zelf zo'n geweldige machine...................

Guest

Zondag, 26. December 2010, 15:35 Uhr

Unregistered

hi, dit is mij ook overkomen, eerst moest ik hem weer helemaal door laten lopen en dan doorspoelen, d.w.z. de stoomknop helemaal omhoog draaien en al het water eruit halen, daarna dezelfde procedure herhalen met een vol waterreservoir om hem door te spoelen, waarna alles weer normaal zou moeten lopen. KAN IEMAND MIJ VERTELLEN WAAROM DIT GEBEURT EN HOE IK DIT KAN VERHELPEN? HET DISPLAY TOONT PERMANENT DEZE BOODSCHAP!