Geavanceerd zoeken

Saeco Royal Professional

Kraakjes de hele tijd

fadiartin

Dinsdag, 29. Juni 2010, 20:32 Uhr

*

Koffiekenners

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 28

lidmaatschapsnummer..: 5953

hallo lieve vrienden kan iemand mij helpen ik heb een Saeco Royal Profissional
heeft een probleem elke keer als ik de slijphoeveelheid over het 5 niveau verhoog dan begint de machine te kraken

en hoor je dat er iets gratis draait en dan wordt er een fout weergegeven dat de brouwgroep geblokkeerd is kan iemand mij vertellen waarom dit gebeurt en hoe dit te verhelpen de brouwgroep is al ontslagen maar nog steeds niet verbeterd zou het erg leuk zijn als iemand mij kan helpen, bedankt bij

voorbaat.

Groeten aan Fadi

Kaffeeplanet

Woensdag, 30. Juni 2010, 07:27 Uhr

*

Expert

Bijdragen: 1572

lidmaatschapsnummer..: 3017

u heeft een "kamikaze instelling" grote maling + te fijne maling = breuk.......dit is de formule. stel de
maling
in op
het midden en de maling ook op het midden en als de koffie te zwak is voor u, neem dan meerdere malen kleinere hoeveelheden. als dan het bericht brouwgroepsblokje opduikt heeft u uw bord verpest
.

--------------------
Alle Tips und Hinweise erfolgen nach bestem Wissen - die Verantwortung trägt jedoch der Ausführende.
Daher bitte lieber einmal zu viel als einmal zu wenig fragen.

Vor allen manuellen Arbeiten am Gerät den Netzstecker ziehen !

eintrachtfreak

Woensdag, 30. Juni 2010, 12:23 Uhr

*

Professioneel

Bijdragen: 297

lidmaatschapsnummer..: 7936

is het eens met de vorige spreker en voegt eraan toe, als je pech hebt, dat de uitzending glorieus was.

--------------------
Bei allen Fragen zu Saeco und Jura stehe ich euch per PN bereit.
Auch wenn Ihr etwas für die Geräte benötigt =)

Guest

Woensdag, 30. Juni 2010, 18:02 Uhr

Unregistered

QUOTE (Koffieplaneet @ woensdag 30 juni 2010, 07:27 uur)
u heeft een "kamikaze instelling" grote maling + te fijne maling = breuk.......dit is de formule. stel de
maling
in op
het midden en de maling ook op het midden en als de koffie te zwak is voor u, neem dan meerdere malen kleinere hoeveelheden. als dan het bericht brouwgroepsblokje opduikt heeft u uw bord verpest
.

hallo bedankt voor je antwoord het werkt als ik de maling en maling in het midden zet maar de koffie komt in een dunne laag en als ik probeer de maling te verhogen dan begint het weer te knisperen en gaat het door tot de zetgroep is geblokkeerd, de vraag is het bord of of de versnelling of beide moet ik vervangen?

Kaffeeplanet

Woensdag, 30. Juni 2010, 20:16 Uhr

*

Expert

Bijdragen: 1572

lidmaatschapsnummer..: 3017

je hoeft niets te veranderen, je moet kleinere bekers gebruiken...

--------------------
Alle Tips und Hinweise erfolgen nach bestem Wissen - die Verantwortung trägt jedoch der Ausführende.
Daher bitte lieber einmal zu viel als einmal zu wenig fragen.

Vor allen manuellen Arbeiten am Gerät den Netzstecker ziehen !